Spännande att se fram emot


 
 
Jag tänkte jag skulle börja med att köra lite "se fram emot"-inlägg. Exempel vad som händer på träningsfronten, förslag på inlägg som kommer tas upp tillsammans med er, hästarna, mig själv, nyheter, bloggtävlingar m.m. Så jag tänkte ge er några små nu, det är ju trots allt fredag och lönedag, CAAACHING ;) 
 
 
På lördag blir det utgångLivet är en fest och jag är bjuden ;)
 
På söndag ska vi träna för Pernilla som kommer till Halmstad. Vi ska vara i något ridhus men vet inte exakt vart än.
 
På söndag kommer något roligt men också tråkigt ut på bloggen.
 
Bästa Lexi kommer hänga med mig och fota och filma Cassador och Razzia på söndag.
 
Nästa vecka kommer jag planera lite mer med equipe, spännande :)
 
Bloggtävling är på G.
 
 
 
 
Älskar denna bilden som Fredrik Jonsving fångade innan jag skulle rida <3 
 
 


Postat av: Julia Forsbacka
2014-10-24 - 06:09:42

Vad roligt det låter och vilken fin bild på er!

URL: http://forcebacka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: