Snygga, bra passform, ja helt enkelt equipe <3


 
 
 


Postat av: Emelie
2014-10-20 - 03:10:16

Så snygga! Synd att de kostar så jäkla mycket bara

Svar: Tycker du 675:- är dyrt för kvalitets schabrak?! :-)
Ica

URL: http://komkoma.blogg.se


Postat av: Caroline
2014-10-20 - 10:48:52

Herregud vad snygg blogg du har nu gumman!! Det ser verkligen proffsigt ut :D Vi får ta och planera en resa för mig ner till dig, jag vill så gärna träffa dig! Puss och kram <3<3<3

Svar: Åh tack finaste, ja men det måste vi!!!! Kanske en helg i slutet av November, början av December?! =) Massa love <3
Ica

URL: http://nattstad.se/deadlykitten


Postat av: emelie
2014-10-21 - 19:57:10

Jag tycker det är dyrt. För mig. Vet att det är jättebra schabrak men det skiter plånboken i..

URL: http://komkoma.blogg.se


Postat av: Jenny
2014-10-22 - 18:52:34

Helt klart prisvärt för kvalité! Vet du var det finns möjlighet att beställa dessa schabrak ngnstans?

Svar: Du kan beställa av mig :) Behöver mailadress, vanlig adress och namn. Vi skickar faktura :)
Ica

Postat av: Jenny
2014-10-29 - 13:01:13

Toppen :) Är det dom färgerna på bilden som finns? Pris? Kan man beställa mer än schabrak från dig?

Svar: 675:-, finns pris på equipe.se med. Visst, bara att skicka ett mail vad du vill ha, så.skickar vi faktura. Behöver namn adress och mail. :) Finns några fler men de flesta är med, bilderna på hemsidan håller på att uppdateras. Mvh Erica
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: