Shoppingdag :)


 
 
It's Friday today, the pay has delivered and I'm feeling gooood ;)
 
 
Igår fick jag hem Cassadors nya bett, ett Scourier med dubbla ringar. Detta ska vara väldigt bra för hästar som biter sig fast och låser sig i munnen. Har även köpt en tejp på hööks, sealtex, som jag kommer linda bettet med.
 
 
 
 
 
 
Gjorde grymma fynd på Hööks idag, åkte dit endast för tejpen men missat helt deras rabatter idag, så kom hem med lite mer än en tejp ^^ Hehe, då blir man glad :) mer detalj om produkterna kommer ikväll, även om produkterna jag köpt till Razzias mugg.
 
 
 
 


Postat av: Emelie
2014-10-24 - 16:41:25

ska med shoppa idag, AW på Charlies massor av erbjudanden och bara övriga grejer som jag vill ha.

URL: http://komkoma.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: