Razzia <3


 
 
 
 
 
 
Idag har jag haft Razzia i 3 veckor nästan och det är väldigt mycket som har hänt med denna lilla tjej. Hon har trimmats på banan några gånger och idag var det stor skillnad från första gången. Men hon börjar tycka det är lite jobbigt när jag vill få fram henne, hon går gärna lite bakom, så lite bockningar och bus blir det men fortfarande väldigt positiv, hon tjurar inte ihop och ger upp. Så jag måste träna på att få henne själv att bjuda mer frammåt, nästa gång blir det travbanan och lite galopp. Det stod framme några hinder från hoppträningen, jag sänkte 4 stycken rejält och kom på dessa. Wow, önskade jag kunde visa er detta men som vanligt har ingen tid på förmiddagen att hjälpa mig. Idag för första gången sög Razzia verkligen tag i hindret och några gånger hoppade hon till ordentligt med ryggen, vilken härlig känsla det va. Nästa gång jag hoppar lovar jag fixa film på det, duktiga tjej <3
 
 


Postat av: Tina
2014-10-14 - 15:02:03

Underbart att höra!! Vi får boka in ett pass så kommer jag o filmar o fotar!!

Postat av: Erika Pettersson
2014-10-15 - 11:09:26

Va roligt att det går så bra för er :D

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/


Postat av: MalinKalin
2014-10-15 - 12:00:51

Kul att det går så bra :)

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: