Nu får ni bestämma :)


 
 
Hej allihopa :) Hoppas ni haft en bra dag! Jag tänkte fråga er läsare om ni vill att jag ska skriva om eller ta upp något speciellt?! Eller om ni har en fråga om mig, hästarna eller vad som. Till och med om ni saknar ett inlägg som jag glömt skriva och lovat ta upp, jag vet att jag haft en liten snurrig period och säkert glömt något, så ta gärna upp det isf. Jo cykel-styre inlägget kommer upp i helgen, då har jag bästa Lexi som kommer och fotar. 
 
Fråga på bara!! Älskar att svara :) 
 
 
 
 
 
 


Postat av: carro
2014-10-23 - 07:15:09

Detta är väl inte direkt en fråga men jag har följt dig ett bra tag nu, och jag måste säga att jag är så otroligt djupt imponerad hur du läser problemen o inte ger upp, du har blivit min förebild, för du har gått på din magkänsla o hittade till sist rätt hjälp vad än folk sa!
*hatten av* till den enorma resan du gjort med hästen men framförallt med dig själv! Du är en fighter o ni kommer gå hur långt som helst. :) jag menar verkligen det! Kramar!

Postat av: carro
2014-10-23 - 07:15:13

Detta är väl inte direkt en fråga men jag har följt dig ett bra tag nu, och jag måste säga att jag är så otroligt djupt imponerad hur du läser problemen o inte ger upp, du har blivit min förebild, för du har gått på din magkänsla o hittade till sist rätt hjälp vad än folk sa!
*hatten av* till den enorma resan du gjort med hästen men framförallt med dig själv! Du är en fighter o ni kommer gå hur långt som helst. :) jag menar verkligen det! Kramar!

Postat av: carro
2014-10-23 - 07:15:14

Detta är väl inte direkt en fråga men jag har följt dig ett bra tag nu, och jag måste säga att jag är så otroligt djupt imponerad hur du läser problemen o inte ger upp, du har blivit min förebild, för du har gått på din magkänsla o hittade till sist rätt hjälp vad än folk sa!
*hatten av* till den enorma resan du gjort med hästen men framförallt med dig själv! Du är en fighter o ni kommer gå hur långt som helst. :) jag menar verkligen det! Kramar!

Svar: Tack underbara vän, vilka vänliga ord till mig. Tredje kommentaren om förebild på en vecka, det känns som julafton <3 Det glädjer mig även att ni får ta del av att hårt slit och envishet lönar sig. Hoppas en dag komma ut på tävlingsbanorna och ha skitrolig <3 Tack en en gång finaste Carro. Kramar
Ica

Postat av: Caroline Bågfeldt
2014-10-23 - 07:22:42

Då passar jag på att fråga, hur känns det med Cassador nu? Tror du att ni kommer kunna komma ut på tävlingar snart, i så fall när? Vad är tanken? Är så nyfiken! :D

URL: http://carolinebagfeldt.se/


Postat av: Erika Pettersson
2014-10-23 - 08:00:36

vad är dina framtidsmål med Cassador ? :)

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: