Ni önskade


 
 
Rebecka
 
Jag tycker bloggen är bra även utan film. Vore super kul om du skrev lite mer om hur den tränare tänker. Har hon samma system till olika sorts hästar? Eller är detta speciellt för just din häst.
 
Jag tror hon tänker samma med alla hästar, jag har för mig att hon sa att hon själv har upplevt att just denna ridning passar alla hästar hon har provat på. Jag har inte hört någon där det inte funkat, saken är ju den att man vill ju få fram hästen, den ska inte gå bakom skänkeln. Tror alla skulle prova på att rida som jag har fått lära mig nu, jag lär även Razzia detta och jag märker stor skillnad från de första gångerna jag red henne. 
 
 
Titti
 
Det är härligt när man hittar rätt! Lycka till med din nya ridning! Tränar Pernilla möjligen själv för Krister Eriksson eller Thomas Hammar? Påminner om deras tänk./Titti
 
Titti undrade om Pernilla tränar för Krister eller Thomas, det roliga är att hon tränar för båda :) När jag och Cassador är redo ska vi också träna för någon av dessa men vi är inte redo ännu.
 
 
Emelie
 
Du får ta många "dagens outfit" bilder på er istället :) Sluta inte blogga! 
 
Lite svårt att ta outfitbilder på Cassador, men jag ska försöka göra det ändå. Kom på ett knep idag och när det är lite ljusare ute blir det bättre bilder. Syrran har även en dosa som är en självutlösare, ska låna den och fixa lite bilder då ingen annan vill fota oss ;) Så här kommer dagens outfit på mig och Cassador.
 
 
 
Jag
 
Ridbyxorna är pikeur, älskar dem, låga i midjan och riktigt skönt material. Ridstövlarna är mountain horse supreme high ride. Jackan är en sponsorjacka från equipe, handskarna är samshield och hjälmen är en favorit från John Whitaker.
 
 Cassador
 
Lindorna är från equiline, schabraket, sadelgjorden, sadelpadden, förbygeln, tränset är från equipe. Sadeln jag sitter i är en EK26 special med carbonbom och är också från equipe.
 
 
 
 
 Foto: Jag och en höbal ;)
 
 
 
Gillar ni inlägg som detta?? Kom gärna med fler tips <3
 
 
 


Postat av: Rebecka
2014-10-14 - 17:29:27

Jätte gulligt av dej att svara på allas frågor! Nu har jag en till. Vill du förklara lite om cykel styre tänket och vad är den största skillnaden i hur du rider nu mot innan. Jag tycker det är super att du visar att man inte ska vara rädd för att ändra sej och testa nya tankesätt. Stor stjärna till dej. Kram

Svar: Roligt att du gillar det :) Absolut, svarar i morgon <3
Ica

Postat av: MalinKalin
2014-10-15 - 12:03:24

Hmm en sån där dosa med självutlösare lät som en bra grej. Skriv mer om den! :)
Kanske är nåt man borde skaffa själv.
Kul med outfit/ridefit bilder tycker jag :)

Svar: Det ska jag visa, finns att köpa till de flesta systemkameror tror jag =)
Ica

URL: http://malinkalin.blogg.se


Postat av: Titti
2014-10-16 - 09:35:43

Vad kul att du svarade på folks frågor så här! Jag hade alltså rätt om Pernillas tränare! Alltid kul när man har rätt;)! Jag känner Thomas sedan gammalt och han hjälpte mig en del i somras med Knatten jag fick då även rida för Krister! Vi har ju det andra problemet att Knatten inte går framåt, men jäkla vilken trav han fick efter de pass jag red för Thomas och Krister! Finns bara en väg och det är framåt med ärlig bjudning för skänkeln både för hästar som är sega och heta!! Samma problem men olika symtom! Jätteroligt att du nu har hittat ett system som kan funka för dig och din vilding:)!/ Titti

URL: http://nafetiti.blogspot.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: