Känslan


 
 
Vilken känsla det är att kunna rida barbacka och känna sig trygg. Skrittade först ut en runda med Cassador och sedan tog jag bara något litet varv i galopp, han va så avslappnad och frustade på en gång, vilken lycka och känsla <3
 
Svullnaden hade gått ner lite och va inte lika varm. Ställde han vid utgången där ljuset kommer in så jag kunde titta på såret. Såg nu ut som mugg, vet att han hade lite från lösdriften men tyckte det synliga försvann. Detta sitter så dumt till att jag knappt kan se det, men han fick det tvättat och lindat med bomull och lindor. Ska åka och inhandla lite av det som ni tipsat mig, vi får se hur det ser ut i morgon. Markerade inget idag heller och galoppen va fin <3
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: