En bild säger allt..


 
 
Rebecka skrev..."Jätte gulligt av dej att svara på allas frågor! Nu har jag en till. Vill du förklara lite om cykel styre tänket och vad är den största skillnaden i hur du rider nu mot innan. Jag tycker det är super att du visar att man inte ska vara rädd för att ändra sej och testa nya tankesätt. Stor stjärna till dej. Kram"
 

Så jag tänkte såhär, när jag får någon som kan fota mig när jag rider så tänkte jag förklara detta med lite bilder, det låter bra va?? =) Så mycket enklare och roligare att ha lite bilder, jag ska fixa detta senast söndag.
 
 
 
 
 


Postat av: Mamsen
2014-10-15 - 16:00:29

Vilken härlig bild, pärlan!
Det är du i alla lägen, bilden säger allt =))
Kramis

Postat av: Rebecka
2014-10-16 - 10:24:47

Det låter super!!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: