Vinnaren är dragen!!


 
 
Va roligt att så många kunde delta i tävlingen!! Nu har vi dragit en säkerligen lycklig vinnare till ett valfritt schabrak från EQUIPE. 
 
Vinnaren är.....
 
 
 
 
Stort Grattis Olivia!!
Du kommer få ett mail i dagarna.
 
 
 
 
 
En till tävling är redan inplanerad och denna kommer enbart unna er som följer mig. Denna tävling kommer INTE att delas <3 Bara till er mina underbara läsare och följare... Är ni nyfikna?! 
 
 
 
 


Postat av: Caroline Bågfeldt
2014-11-10 - 19:08:40

Sv: Ja det vad precis så jag tänkte, hur fasen ska man lära henne när hon aldrig bajsar? Haha, har fått ett tips jag ska testa framöver, kan ju inte direkt tvinga ut skiten ur henne ;) haha

Svar: Haha!! ^^ tvinga skiten ur henne. Stackars häst, lilla corven som inte vill bajsa <3 Världsproblem <3
Ica

URL: http://carolinebagfeldt.se/


Postat av: Carl Eriksson
2014-11-10 - 19:36:43

Hej, kan man beställa equipeschabrak genom dig eller finns det ngn hemsida

Svar: Går bra genom mig :) skicka beställning till [email protected]. Faktura skickas till mailadressen. Mvh Erica
Ica

Postat av: Gitta
2014-11-10 - 19:55:25

Jaaaa, jätte nyfiken! Kul med tävling, får man en chans till 😊👏 / Gitta

Svar: Hihi, borde ni vara :) Lovar att ni kommer gilla det som följer mig <3 Ni är bäst!!
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: