Upp och ner..


 
 
 
Idag hade jag byggt upp en liten minibana, tänkte hoppa båda hästarna men Cassador fick jag knappt fram i traven så jag avbröt på en gång. Hans sår har spruckit och det måste göra jätteont, tycker det räcker med otur nu.. Istället fick Razzia hoppa den och WOW, vilken skillnad på så kort tid, vad tycker ni?? Spana även in hennes bakben, hon lyfter dem riktigt snyggt, ryggen saknar jag men tror det kommer <3 Ni har ju sett henne från början, visst har hon ändrats mycket på kort tid?! Jag jobbar fortfarande mycket med att få fram henne men jag kan inte sparka fram henne så jag tror det kommer mer och mer. Hon bjuder väldigt fint på travbanan så kommer hänga där mycket i veckan. Jag är så glad över hennes utveckling hos mig, även hennes muggben är jättefina, lite kvar men det tar ju tid för huden att återhämta sig. Ska ta bild på detta i veckan med. 
 
Så vad tror ni, kanske dags att boka in en tävling med lilla damen?? =)
 
Vet ni någon pay and jump nästa helg i närheten av Halmstad??
 
 
 


Postat av: Linnea
2014-11-01 - 22:23:37

Laholm den 15 nov! :)

Svar: Den är planerad <3 Tack!!
Ica

Postat av: Lisa
2014-11-02 - 07:39:51

Hfk har den 16:e :)

Svar: Just ja, hmm, då blir det nog HFK den helgen, nära och bra.
Ica

Postat av: Emelie
2014-11-02 - 09:41:14

oj vad hon hoppar :)
Ser okej stadigt ut med med tanke på hennes ålder, Bra jobbat!

URL: http://komkoma.blogg.se


Postat av: MalinKalin
2014-11-02 - 14:50:27

Hon ser jättetrevlig ut att rida :)

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: