Lite uppdatering


 
 
Det är mycket som händer här borta, datorn den har bara varit på en gång denna vecka. Jag har velat men verkligen inte haft tid!! Vi har haft mycket på jobbet och jag är även hundvakt... + hästarna, och Razzia. Ja det är inte helt klart där än, trodde det men mnjae, så ni får helt enkelt vänta lite till. Lovar att berätta när allt är klart <3
 
I MORGON ska jag hoppträna =D YEEHA!! Vi brukar ju träna varannan vecka men vi bestämde att vi ville ha en denna helg. Så klockan 08.00 i morgon =() tiiidigt jag veet, men då ska jag och Cassador vara på plats. Ååå jag är så spänd och förväntansfull inför varje träning. Jag lär mig något nytt varje gång och vi utvecklas tillsammans, i morgon lovar jag att få det filmat. 
 
Efter träningen kommer jag att åka hem och njuta av en helg med familj, men först ska jag byta däck på bil och släp, samt tvätta båda. Det behövs verkligen!!
 
Så uppdatering hur det går på träningen kommer i morgon, nu måste jag sova för det blir en väldigt tidig morgon <3
 
 
 


Postat av: Stella
2014-11-30 - 00:13:53

Jag saknar en uppdatering om hur det gick på träningen för er igår :)
Kram

URL: http://wecandoittogether.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: