Kom på en sak...


 
 
 
Vi skulle kunna göra så här, om jag börjar skriva på en fråga så får ni avsluta den?! Har sett liknanade på andra bloggar. Detta kan jag svara på i morgon när jag har lite dötid ;) Antingen skriver ni på alla tre eller så väljer ni en :) Kom igen, ös på bara!!
 
 
Ni fortsätter på frågan och jag svarar <3 
 
Vad skulle du göra......??
 
Om du hade......??
 
Vet du vad.....??
 
 
 
 
 


Postat av: L
2014-11-21 - 23:49:14

Vad skulle du göra... Göra om min ungdom. Våga ta risker.

Om du hade... Lyssnat på min inre röst lite mer och tagit steget tillbaka till min gamla stad.

Vet du vad... Om man blandar alla färger blir det vitt. Säger de som vet. Fast jag tycker det bara blir svart.

Svar: Hihi, så kan man också göra om man vill L <3 :) roliga svar!!
Ica

Postat av: Michelle
2014-11-22 - 06:54:49

Vad skulle du göra om du vann en miljon?

Om du hade haft möjlighet att ha kvar Razzia, vad hade målet varit då?

Hade du viljat göra ett projekt, typ designa en kollektion eller liknande? :)

URL: http://michellehall.blogg.se


Postat av: Philippa
2014-11-22 - 19:51:26

Vad skulle du göra om du fick reda på att ebola skulle ta över världen och du fick välja på att få ebola eller åka ut i rymden och bo i en rymdraket tills du dör?

Om du hade en möjlighet att byta cassador till VILKEN annan häst som helst i världen, helt gratis, skulle du byta då eller inte? Om inte varför? Om till vem?

Vet du vad du vill döpa dina barn till i framtiden? (om du vill ha barn alltså)

Om du fick välja på att resa 10 år framåt i tiden och stanna där och leva vidare därifrån eller resa tillbaka 10 år i tiden och stanna där och leva där, vad skulle du välja? varför?

:) Ser fram emot svaren hihi!

URL: http://hopplapallarna.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: