I veckan kommer jag...


 
 
Ligger lite efter vad jag lovat er, men denna vecka har varit lite kaos i mitt huvud då något har varit på G men inte kunnat dela med er. Så jag ska svara på era frågor i veckan, göra ett inlägg med förklaring till cykelstyre och även ett inlägg om den grymma naturpadden som jag använder.
 
 
 
En mycket nöjd och svettig Cassador efter ett bra pass, men han flåsar knappt alls. Hade helt fel när det gäller att svettas, det är nämligen ett bra tecken på att det är musklerna som jobbar rätt med kroppen. Så inte massa flås men massa svett <3 Jag själv flåsade som en stucken gris men inget svett?! Haha, måste jobbat helt fel med kroppen eller.... bara i sjukt dålig form! Hoppas snart jag kan börja springa, inte bara för min egen del utan även för Cassador så jag orkar rida honom. Han är som att rida 10 hästar på en och samma gång..
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: