God morgon :)


 
 
Vill ni veta hur min dag såg ut igår?? Började med att klockan ringde 6.30, upp innan tuppen, packa in allt i bilen för hemresa + hund. Iväg till stallet, in med häst i släpet, hoppträning klockan 8, dit kom en vän med familj där vännen sedan följde med tillbaka till stallet. Väl i stallet slängde vi ut Cassador i hagen, åkte iväg för att köpa en halmbal och fyndade även foder som Cassador äter till halvapriset. Tillbaka i stallet så fick jag underbar hjälp av min vän och hennes familj. Grävde ut två boxar och sopade rent, fixade en ny box till Cassador med halm och allt. Lastade sedan en väldigt snäll Razzia som skulle följa med hem till Gislaved. När vi var framme efter 1,5 timme och hästen installad så åkte jag direkt till pappas fabrik där jag fick assistans, bytte däck själv på släp och bil och sedan grovtvättade vi släpet. Vi lämnade sedan kvar släpet med varmfläkt så det verkligen torkar ordentligt inifrån och ut. Klockan var nu efter 19.00 och vi skulle passa brorsbarn och laga mat.... 
 
Nu är det söndag och jag kommer inte göra många knop efter dagen igår. Vi har ätit en mysig frukost och busat med hundarna, snart börjar en mysig familjefilm, FROST :D 
 
Träningen igår va lite jobbig i början då Cassador var väldigt taggad och vass, men Pernilla plockar fram vår lugna sida och löser allt så vi går aldrig ifrån ett pass missnöjda. Efter bara en stund va Cassador mycket lugnare och jag va så stolt. Detta var 5:e gången vi hopptränade för Pernilla och efter varje gång så utvecklas vi enormt!! Allt är filmat men jag lyckades glömma min mobilladdare så tyvärr får ni vänta med film tills i morgon.
 
Idag får jag ledigt från häst och det vardagliga, idag ska jag mysa med familjen <3 Hoppas ni får en mysig söndag och första advent!! 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: