En plats i mitt hjärta <3


 
 
 
Det finns alltid den där speciella hästen, den där som var först och kommer alltid att vara det. Corvette TS, som just nu står hos Caroline Bågfeldt, kommer alltid vara min första egna häst och som har en speciell plats i mitt hjärta. Om jag får bestämma så kommer hon aldrig att säljas, hon kommer att få vara kvar hos Caroline ett tag till, tills hon tröttnar på henne ;) Jag skulle så gärna vilja ta små bebisar på henne och se vad det kan bli för studsbollar. Saknar henne så och hade egentligen inte planerat detta inlägg men sitter just nu med en annan dator där det låg lite gamla bilder som jag hittade, bilder som jag aldrig har publicerat här. Hon kan verkligen hoppa den där lilla hästen, min fina, busiga, galna Corvette Ts <3
 
 
Bilderna är från vår första debut i 120. <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här kommer en bild på båda mina trollungar som var med mig då <3
 
 


Postat av: Tina
2014-11-03 - 04:51:26

Oj vad hon hoppar på dessa bilderna!! Jag hoppas att jag får chansen i framtiden att få ta ett föl på denna fina tjej, drömmen är ju att få avla på sin egen uppfödning! Kram

Postat av: Caroline Bågfeldt
2014-11-03 - 07:18:07

Hon är minst sagt speciell, galen, gosig, härlig och en riktig livsnjutare. Tror inte riktigt man förstår hur stor personlighet hon har innan man lärt känna henne. Hon är bara helt underbar!

URL: http://carolinebagfeldt.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: