Tragiskt, men så sant...


 
 
 
 ALLA på denna jord som äger en smartphone, borde se detta klipp!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Det kvittar hur mycket jag hatar mig själv när jag pillar med telefonen bland folk
så gör jag det ändå.... suck!!
 
 
 
 
 


Postat av: Thereselindh
2014-05-05 - 15:16:17

DANS! Säger jag bara;) enda stället i världen där man inte ser mobiler överallt! Människor sitter, rakt upp och ner- tittar på andra, för konversationer och skapar nya kontakter.
Det är en härlig känsla att kliva in i ett rum fullt av främlingar, och inte känna ett behov av att använda mobilen för att inte känna sig vilsen :)

Postat av: Julie
2014-05-06 - 12:56:14

Ja, denne burde alle se!
Tar meg selv i å bruke min iphone alt for mye, også når jeg er blant folk.. kanskje på tide å gjøre noe med det?

Svar: Ja jag har ju redan bidragit med att göra sönder min och inte ha någon alls ^^ Varit utan mobil i snart 1 vecka, helt sjukt va mycket tid man har över och man känner sig social på rasterna. Ser även hur fult det är när man ser alla andra sitta i sina skärmar... Jag hoppas att vi alla en dag kan förstå vart denna värld är på väg... <3
Ica

URL: http://julieroland.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: