Skogsbild 1/10


 
 
Nu ska jag inte hålla er längre, bild 1/10 kan ni se nedan. Sen kommer jag publicera en ny bild varje dag, i 10 dagar tillsammans med en berättelse. 
 
Skogen står mig väldigt varmt om hjärtat, jag skulle aldrig klara mig utan den. Jag är en av dem som skulle bli skogstokig om jag inte fick rida ut i skogen, förstår mig inte alls på folk som hatar det. Stackars hästar ;-) Sen är jag galet förtjust i troll, brukade kalla mina hästar tillsammans för trollungarna. Mamma läste alltid trollsagor när jag va lite så det kommer nog därifrån, älskade när hon hittade på nya om trullsa och trulle. <3
 
 
Läste någon sagor för er när ni va små??
 
 
 
Foto: Jonsvingphoto.se
 


Postat av: Gitta @pinkthelady
2014-05-15 - 09:56:49

Underbar bild!! Va roligt med små berättelser, ser fram emot 9 till :)
Älskar oxå att vistas i skogen, måste bara ut! Därav jag valt distans där man får tävla i det man tycker mest om 😉 Fantastiskt roligt. / Gitta

Svar: Va roligt att du gillade det :) kramar
Ica

Postat av: Erika Pettersson
2014-05-15 - 10:20:21

Shit vilken cool bild. :D

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: