Ride For Cancer!!


 
 
 
 
Största och bästa snackisen just nu, RIDE FOR CANCER på FB!!!
 
 
 
14 maj startade Ann Bella Rodhelind denna sida, det har inte gått en månad och sidan är redan uppe i över 5000 likes <3 Helt underbart!! Jag har klistrat in ett utdrag som ni kan läsa nedan, det var det första som skrevs på sidan.
 
 
"Välkomna till sidan!
Min förhoppning är att så många som möjligt ska känna att ni vill bidra till att föra forskningen om cancer framåt. 
Tror att vi alla är berörda på ett eller annat sätt!

Ridklubbar mfl som vill engagera sig:
Skriv i era propositioner att dagens intäkter går till Cancerfonderna - Barncancerfonden, Ung Cancer och Cancerfonden!
Jag hoppas att alla mina kollegor - domare, överdomare och banbyggare - under en dag avstår från arvodet och låre pengarna gå oavkortat till fonderna 

Skriv gärna på denna sidan när er klubb ska ha ett arrangemang!"
 
 
 
 
Gå in och gilla deras sida på FB, ni kan ta del av fina erbjudande som företag eller privatpersoner runt om i Sverige skänker eller "ger" bort för en mindre summa till Ride For Cancer. Det blir budgivning på produkterna och pengarna går till "För framtid och forskning för Cancer"
 
 
 
 
 
 har varit med och bidragit!!
 
 
 
 
 
 
 

VILL DU SKÄNKA NÅGOT???
 
VILL DU VARA MED OCH BIDRA???
 
KLICKA DÅ HÄR
 
 
 
 


Postat av: Escaping Reality-ett nytt liv i Shanghai
2014-05-24 - 11:45:01

Bra initiativ! Det behövs mer sånt!

URL: http://escapingreality.spotlife.se/


Postat av: Amanda
2014-05-24 - 18:27:29

Det har jag missat men vilken bra grej!

URL: http://amandadudas.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: