Kan någon göra flyttjobbet åt mig??


 
 
 
I morgon börjar den riktiga flytten, har inte varit så flitig med förflytt som jag hade tänkt. Trött i hela kroppen och hittar massa andra saker att göra, men faktiskt lika viktiga ;) Ikväll kommer mor och far och de ska hjälpa mig hela dagen i morgon, pappa ska fixa, borra och greja i nya lägenheten medans jag och mamma packar och flyttar alla lådor. Sist blir det säng oc möbler, tur man inte flyttar till en annan stad ^^  
 
I anslutning till mitt rum så finns det en bastu så jag kan basta VARJE dag om jag vill. Ser fram emot sommarens mysiga kvällar med bastu, trevligt folk, lite grill på tomten m.m. Jag kommer även få min alldeles egna pallkrage så jag kan plantera lite =D GOTT!!
 
Idag har jag och Cricke skrittat ut barbacka med vårat kärlekspar, ja Cassador och Lina gillar verkligen varandra. De bor i boxarna bredvid varandra och man ser aldrig ett öra bakåt eller hör något ljud. Cassador vet ju iofs inte hur man gör men retas kan han, för Corvette kunde verkligen ge ifrån sig tjut när han enbart tittade på henne. haha!! Jag hade bestämt mig att rida barbacka innan jag kom till stallet och det smittade av sig på Cricke med. Aldrig sett henne rida barbacka men hon sa att hon hade gjort det, någon gång ;) Hästarna va supersnälla och njöt vekligen av skrittturen, en underbar känsla!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: