FALSTERBO 2014!!!


 
 
 
 
Detta underbara kollage gjorde jag förra året jag var i Falsterbo. Jag längtar så otroligt mycket dit, alla människor, hästar, upplevelsen, miljön och ja, ALLT!! Haha, längtar till och med till den goda maten, mums!!!
Idag fick vi våra scheman och jag vill veta vilka kläder vi får i år =D
 
 
Hittade denna text på www.falsterbohorseshow.se
 

 "I samband med årets tävlingar på Falsterbo Horse Show har Gina Tricot tagit fram ännu en exklusiv kollektion som kombinerar funktionalitet och klassisk elegans.

Kollektionen säljs exklusivt online samt under själva tävlingsdagarna 6 – 14 juli i vår Falsterbo Horse Shop. Kollektionen innehåller fräscha, moderiktiga plagg både för dam och herr.

- Jag tycker vårt samarbete med Gina Tricot är otroligt spännande och inspirerande. Förra årets kollektion var riktigt bra, men i år har den höjts ännu ett snäpp. Det är extra roligt att kollektionen har breddats. Förutom pikéer och hoodies blir det i år bl a en snygg schal, väst och strumpor, men min absoluta favorit i år är den tunna dunjackan, säger Elisabeth von Schrowe, Event Director Falsterbo Horse Show.

- Även i år kommer våra 600 funktionärer att bära specialdesignade kläder från Gina Tricot som inte går att köpa, fortsätter Elisabeth. Det är alltid lika roligt att se att våra kläder bärs under hela året."

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 I 10 hela dagar ska jag och Alice njuta av en helt underbar atmosfär, ska ni också dit?? Jag hoppas isf att jag kommer att få träffa er. Jag vet att equipemontern kommer att att vara där med Susanne och jag är lite sugen på att hitta på någon rolig tävling. Mmm, jag älskar ju att klura och hitta på... så den som stannar här får se vad jag hittar på :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Michelle
2014-05-06 - 20:58:59

Jag fick också mitt schema idag, blev så himla glad så jag sprang och tjoade på skolan..haha..längtar som bara den! Hoppas vi får riktig sommar värme då på köpet :-)

URL: http://michellehall.blogg.se


Postat av: Maria
2014-05-07 - 11:54:07

Jag ska! Ska du bo i matsalen i år igen? Jag bodde där förra året men vet inte om du minns mig, va inte där särskilt mycket förrän framåt helgen ;)

Svar: JAA =) Va roligt, kan ha en liten aning om vem :) Men då ses vi där, matsalen is that shit, sov ju som en prinsessa på min tempurmadrass ^^
Ica

Postat av: sara
2014-06-10 - 16:15:39

ska också vara funktionär! vad kommer du jobba med? :)

Svar: Jag ska jobba i kassan och på läktaren :) Jag kan skriva mitt schema på bloggen i morgon :D
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: