Bulka min häst :)


 
 
Haha, hur många använder det ordet på sin häst ;) men det är väldans skönt nu för Cassador är i fin hull. Kan absolut gå upp lite till eller mycket till men det kommer han aldrig att göra, jag kommer aldrig att få se den hästen tjock. Precis som vi människor, det finns dem som äter och äter, vad som helst men ser ut som en pinne. Cassador är verkligen är glad häst idag, han går just nu ute på gräs om dagarna och äter riktigt duktigt. Hoppas jag hinner ta en bild på han i helgen, han är så himla fin nu :) 
 
 
 
 
 
 
I morgon kommer min vän Sara på besök, vi ska göra utflykter, mysa och bara hänga. Ta igen massa tid som vi missat, Sara lever sitt liv i Göteborg med massa jobb och sambo. Ja jag har ju häst och mitt liv här, det går inte att ses så ofta men det viktigaste är att man vet vart man har varandra <3 Alltid ett stenkast bort, ett telefonsamtal och när man väl ses, efter månader eller år... så är det som förutom. Precis som det var på gymnasiet, där sågs man varje dag och kunde skratta och gråta åt allt. Sara och jag fann vänskapen på gymnasiet, vi gick aldrig i samma klass men hittade varandra ändå. Sen den dagen har vi aldrig, aldrig någonsin bråkat eller varit ovänner. En sådan vänskap växer inte på träd och jag hoppas att vi förbli vänner livet ut <3 Det är även hennes bröllop jag ska på i september, jag kommer gråta floder.... ;) 
 
 
<3  <3  <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: