Som sagt, öppna kort =)


 
Från Carro:
 
Men Erica, ärligt nu detta är inte för att bitcha och sätta dit och yadayda men jag tror inte många missat vad du sagt om Tyra tex. Saker som du och equipe pratar om sprids och på ett ställe som ex scandinavium finns det öron överallt. Sen kan man ju undra varför du skriver att om ni bara visste vad jag vet om ryttare och bloggare när du ändå bestämt dig för att aldrig skriva något om det? Det känns som om du vill provocera ändå och det finns nog många som stått uppstallade med dig som har ett och annat att säga om dig också. Kör absolut din stil tycker ja men du kan väl åtminstone vara ärlig när du skriver att det är just ärlig du vill va.
 
Från Lina:
 
Men har jag missat något???
Jag kan i alla fall inte minnas att jag läst något negativt om någon annan bloggare här på denna blogg.
Det enda som kommenterades var väl att Erica stod för att hon köpt Cassador på samma ställe som Tyra fast Tyra valde att sudda ut texten på hästens grimma på ett foto.
Det andra om att hon vet en massa om andra bloggare var väl bara för att betona att hon inte för skit vidare. Jaja, hur som helst tycker jag att denna blogg är otroligt inspirerande och ödmjuk och det kan man verkligen inte säga om alla.
Kör på Erica, jag ser fram emot ditt svar på Carros kommentar, ligger det något i det?
Om så är fallet så är väl ingen sämre än att man kan bättra sig och ibland hoppar det väl ur någon groda vid fel tillfälle fast man tycker man är försiktig.
Kram Erica <3
 
Från Carro:
 
Du har inte läst något negativt här Lina så du har inte missat något. Det är bara det att verkligheten inte alltid överensstämmer med bloggen. Vi är ganska många som hört Ericas skitprat och kan återge ordagrant vad hon sagt om ex Tyra. Det är irriterande när man ska spela helgon som titulerar sig lilla försynta jag samtidigt som det späs på om hur många följare man har på insta typ 250 i ericas fall och hur stor bloggen är. Konstigt att den inte finns på någon topplista då?
Ja hata mig gärna och kalla mig avundsjuk men jag klarar inte när man hittat en blogg som verkar bra och genuin och sen hör man med egna öron att det bara är en uppmålad bild. Sorry.
 
 
 
 
Hej Carro!
 
Jag har inget att dölja med denna blogg och även om ni nu hört mig säga något så kan det säkert finnas en sanning i det. Jag pratar, lika som alla andra, om alla och tycker och tänker. Ordet är alltid fritt men jag skulle aldrig vilja hänga ut det på bloggen. Mycket hände under denna helg, den ena pratade om den andra och vise versa. Jag kan däremot säga och lova er alla att jag aldrig har sagt något mer illa om någon mer än att vad jag tycker hur olika bloggare sköter sig i bloggvärlden och hur de använder sina bloggar. Jag känner ingen personligen så jag skulle aldrig kunna stå för något utan att ens ha träffat dem. Jag ser däremot fram emot att få träffa någon utav dem någon gång och bilda min egen uppfattning. Jag tycker ändå det är lite komiskt för de personer jag har pratat med angående bloggarna har själva tagit upp det och som har försökt att ge mig en helt annan syn på vissa människor som DEM har träffat. Men som sagt, åter igen, jag kan tycka och tänka och prata med folk om saker och ting, men jag använder inte bloggen att hänga ut det på. Det skulle isåfall låta "Vet ni vad hen sa till mig idag om hen, och vet ni vad hen gjorde igår som hen sa idag". DET är för mig en helt annan linje, men jag tackar för din kommentar Carro och jag måste ändå flika in att jag gillar många sidor hos Tyra genom bloggen men några lite mindre. Om jag hade fått träffa henne och fått hennes synvinkel på allt så kanske jag hade tyckt annorlunda <3 och nej, jag är inget lamm, en ängel och helt oskyldig,  jag är långt ifrån TOPPBLOGGARE med flera TUSEN FÖLJARE PÅ INSTAGRAM. Det kanske är väldigt svårt med att komma ifrån allt som har med att provocerande att göra, det kanske är en mognadssak hos mig och min blogg. Men alltid retar det någon vad man än skriver om känns det som... Men jag är en människa och lär mig varje dag och speciellt utav mina läsare, tänk om det fanns en mall om hur man skulle blogga varje dag och hur man ska gå till väga med allt?! Puuhh... :)
 
Hoppas du fick svar på din kommentar Carro!
 
Kram Erica :)
 


Postat av: ThL
2014-03-04 - 13:56:01

Jag som aldrig skriver "tihi", måste här skriva TIHI! ;)
Erica, din blogg kommer att bli stor, glöm inte bort oss som följde dig först haha :P

Provocerande.. ALLT kan ju vara provocerande, frö rätt person att ta åt sig.
Snacka skit, ja vem tusan gör inte det! Sedan kanske man ska passa sig lite för vad man säger. Meeen det är väl toppen att du gör dig ett namn, eller? ;)

Ser fram emot film med cassa's testpilot!

Svar: <3 <3
Ica

Postat av: Carolin
2014-03-04 - 21:16:31

Jag tänker bara säga en sak och jag har sagt det förut: Det viktiga är inte hur många läsare man har utan vilka läsare man har!
Kram

Svar: <3 Du slog huvudet på spiken, har tänkt i samma bana idag, Tack <3 kram
Ica

URL: http://carrolite.blogg.se


Postat av: Johanna
2014-03-04 - 22:11:58

Meeeen drama är ju så himla kul att följa :/ provocerande bloggare tjänar läsare tror jag men man får också stå sitt kast för skiten man får igen. Hur som helst så har du ruskigt fint hår!

Svar: Haha, ja men det finns ju redan bloggar som sköter de bra ;) iofs har jag tydligen lyckats provocera med mening :) Tack för komplimangen <3
Ica

URL: http://jagvetmest.blogspot.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: