Ops, glömde ^^


 
 
 
Hej hopp från sängen :) Jag har ju helt glömt bort att berätta om min stjärna idag. Ni som följer mig på instagram har fått veta lite. Det är nämligen så att Cassador hade en sådan där lugn dag, ovanligt lugn och harmonisk. Skrittade först ut en långrunda och jag märkte direkt hur avslappnad han var. Jag kunde rida med långa tyglar en lång stund utan att han trippade iväg. Sedan tog jag ett litet pass i ridhuset för att känna av lite, han va så himla lugn, mjuk och trevlig att rida. Galoppen satt som en smäck!! Bästa ridpasset på mycket länge <3
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Kaffehörnan
2014-03-12 - 07:56:46

Godmorgon ajbaja de får du ej glömma :) gör inte om de bara så är du förlåten :) hej hopp från sängen med

URL: http://www.kaffehornan.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: