Ni önskar och vi fixar det <3


 
 
 
Nu ska jag bjuda lite till på mig själv..
 
 
Michelle klippte ihop det sista ikväll och jag gav henne fria händer till allt hon filmat, bilderna som är inklippta har grymma Lexi <3 tagit. Satt alldeles nyss och tittade på resultatet. Jösses, känns väldigt konstigt att se sig själv, prata och sedan ge er en bild av mig. Michelle har verkligen gjort ett kanonjobb, denna tjej är helt fantastiskt grym. Hon tog sin moppe ända från Åstorp enbart för att kunna filma och umgås med mig och Cassador <3 Även denna vän har jag funnit genom bloggvärlden, tänk så mycket detta år på bloggen har gett mig. Både vänner för livet, samarbetspartners och det bästa av allt, ni läsare som ger mig så grymt mycket tips och feedback. Det är för mig helt ovärderligt!! Jag tänker inte prata mer nu utan klippet får tala för sig.. Jag måste även upp tidigt i morgon för det ska komma massa maskiner och gräva på anläggningen och Cassador måste få komma ut någon timme annars river han boxen, ÄVEN om alla andra står inne. Lovar även att göra ett inlägg i morgon och svara lite på era frågor m.m. Nu ska jag verkligen bjuda på mig själv.. Michelle klippte ihop det sista ikväll och jag gav henne fria händer till allt hon filmat, bilderna som är inklippta har grymma Lexi <3 tagit. Satt alldeles nyss och tittade på resultatet. Jösses, känns väldigt konstigt att se sig själv, prata och sedan ge er en bild av mig. Michelle har verkligen gjort ett kanonjobb, denna tjej är helt fantastiskt grym. Hon tog sin moppe ända från Åstorp enbart för att kunna filma och umgås med mig och Cassador <3 Även denna vän har jag funnit genom bloggvärlden, tänk så mycket detta år har gett mig. Både vänner för livet, samarbetspartners och det bästa av allt, ni läsare som ger mig så grymt mycket tips och feedback. Det är för mig helt ovärderligt!! Jag tänker inte prata mer nu utan klippet får tala för sig.. Jag måste även upp tidigt i morgon för det ska komma massa maskiner och gräva på anläggningen och Cassador måste få komma ut någon timme annars river han boxen, ÄVEN om alla andra står inne. Lovar även att göra ett inlägg i morgon och svara lite på era frågor m.m. Vi hörs i morgon, Natti natti <3
 
 
 
Två frågor till er läsare..
 
Vill ni att vi ska fortsätta att filma så som klippet nedan visar?? :)

Vet ni hur man får det att funka i youtube på mobilerna??
Jag hoppas det funkar för er men hojta till om det inte gör det.
På datorn funkar det ialf :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi skulle även hunnit med en summering i slutet, men det var mörkt ute och vi alla ville hem efter prisutdelningen.
 
 
 
 


Postat av: L
2014-03-11 - 05:20:01

Jätterolig video! Mycket trevligare än att enbart se en film från banan. Känns som ett nytt och intressant grep med utvecklings potential. Stort grattis till placeringen :)!

Svar: Tusen tack fina vän <3 Det gör mig så glad!!! Detta var min allra första gång som jag satte mig ner och berättade, är ju även konstigt för mig men hoppas kunna göra det lite oftare och bjuda er på det. Roligt att du gillade det!! Kram
Ica

Postat av: Titti
2014-03-11 - 08:59:18

Mäktas imponerad av att du gjorde en´flyinge knopp i ditt eget hår;)!! Kul med filmen!!

Svar: Tack <3 hihi, snyggast med Flyingeknoppar :D Ska Cassador va fin vill jag med va det :)
Ica

URL: http://nafetiti.blogspot.se


Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥
2014-03-11 - 09:07:23

Superbra video! Jag som inte tävlar tycker det är kul att se bakomk kulisserna också :D

Svar: Tack <3
Ica

URL: http://neapocalypse.blogg.se/


Postat av: Emma
2014-03-11 - 15:14:47

Vad roligt! Så mycket roligare att läsa bloggar där folk bjuder på sig själva och då även en del missar!
Tänker alltid att jag framförallt vill ha mer "runt om kring" bilder från tävling men det glöms liksom bort bland allt annat man ska hinna med..

Svar: Tack <3
Ica

URL: http://xoffbeat.blogg.se/


Postat av: Anna
2014-03-12 - 11:30:34

Tycker sådana filmer är jätteroliga att kolla på så fortsätt gärna med det :)
Flyingeknopp är väldigt användbar, det gjorde jag i mitt hår när jag red högvakten, så satt det prydligt och fint på plats och höll bra hela tiden :)

Svar: Tack <3 Jag kommer att fortsätta med det så gott jag/vi kan =)
Ica

URL: http://www.equianna.blogg.se


Postat av: MalinKalin
2014-03-13 - 20:10:04

Himla bra film och shit vad impad jag är att du lyckades kravla dej tillbaka i sadeln efter det där konstiga hoppet! :)

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: