Mitt liv i ett nötskal ;)


 
 
Igår när jag kom hem efter 24.00 så tänkte jag bjuda er på ett morgonklipp då jag vet att ni är många som är inne på morgonen. Även så jag skulle slippa sitta med just de inlägget vid lunchen.....allt va färdigt, skrivit klart och klippen hade jag laddat upp tidigare under dagen och klippt ihop till ett enda klipp. Och vet ni vad jag lyckas göra då??? Med mycket trötthet och snurr i huvudet så raderar jag klippet?! Hur smart är man på en skala??? ^^
Jag kan ju inte påstå att jag underlättar för mig själv... MEN nu sitter jag hos lilla Sis igen och äter frukost, samtidigt som jag laddar upp alla 16 klipp igen... <3 
 
Jag har även fått väldigt många frågor om Equipe, hur allt gick till, vad som kommer att hända m.m. Jag kommer att skriva om allt detta så fort det har lugnat ner sig lite och efter vi haft ett ordentligt möte, jag och Equipe. Tror vi alla kommer att vara nöjda i slutändan ;) Och tack för alla lyckönskningar och gratulationer till samarbetet <3
 
 
 
 


Postat av: silverbjälke
2014-03-07 - 12:29:05

Det ska bli kul att se klippen. Kollade på bilderna där Rickard red "C" och tittade noga på händer, sits och skänkel. Fin balans och bra små saker att analysera för att finna dendär rätta takten och hur tydliga signaler man egentligen måste ge. DÄR ligger mycket av jobbet du måste snappa upp, kolla hans detaljer.

Equipe = skitkul, sträck på dig var stolt och gör ett bra jobb. det är få förunnat att få denna chans och bränner man den lär man inte få den igen. Tänk på att det jag sade gällande att vara försiktig när du gör om bloggen är ett av skälen till att du är den de ville ha, En glad tjej av folket. STORT lycka till, Vet precis hur det känns när man får till "dealen" och man blir sprallig, det känns overkligt och man blir som ett barn på julafton av småsaker för att det är ett kvitto på att man gör rätt. Det vet jag eftersom jag sitter i samma sits men är konkurrent med dig!!! hälsn från Prestige :)

URL: http://finest.se/silverbj%C3%A4lke



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: