Man vet att man lever....


 
 
 
 
Tjoooohoooo, fullt ös här borta!!
 
Jag har trimmat en mer eller mindre galen häst idag. Eftersom jag inte riktigt kunnat hoppa honom efter en hård helg i Glommen så var jag bara tvungen att ta några skutt idag. OCH, det gjorde jag helt rätt i. Känner min häst väldigt väl och han va mer eller mindre så galen som jag trodde han skulle vara. Travhoppa kunde jag bara glömma så jag hoppade fram på ett litet hinder och sedan hoppade jag ett räcke och en oxer på en 8-volt. Lexi filmade på Instagram så gå in och kika där (Icusen), vet att ni är några som inte har det så jag ska försöka ladda upp det klippet ikväll, om ingen vet hur man laddar upp det på bloggen??? Jag har sett att någon har gjort det men inte fått svar på HUR jag ska göra =D, hjälp??
 
Sen har jag fixat med blommorna och hjälpt till på anläggningen. Idag klockan 15.00 börjar klassen fö 4 åringarna och det blir tävling hela helgen. Youngster of Halmstad, 4-7 åringar får vara med. Sedan i morgon kväll har vi även laghoppning =) Spännande helg och MASSA sol på det!! Nu kommer säkert fräknarna att titta fram.. hihi
 
Snälla Alice ska bada Cassador idag, tyckte inte att det va rätt att göra det tidigt och ställa in honom sen. Han har legat och sovit middag min lilla prins och gottat sig i solen. I morgon ska vi börja med 1.15 och gör vi det snyggt hoppar vi 1.25. Annars så hoppar vi 1.25 på söndag eller 1.15 =D, smidigt när man är på hemmaplan, lätt att ändra och stryka sig.
 
Ikväll när jag kommer från jobbet ska det städas och putsas, det blev inget gjort i stallet så jag tog med allt hem =D Vi hörs lite senare!!! Ha en underbart solig dag!! Kraaam
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fina blommor och snygga hinder på Halmstads FK.
Vi har även lagt in lite mer fibersand så underlaget är tipptopp nu!! =)
 
 
 
 
 


Postat av: MalinKalin
2014-03-28 - 20:26:27

Åh vad kul med hemmatävling och lag också. När jag var med i hopplaget hemma för ponny så tyckte jag att tävlingarna blev mycket mer spännande :) Hoppas det går bra för er!

URL: http://malinkalin.blogg.se


Postat av: Natalie
2014-04-01 - 04:38:55

Du gör precis som du ska ladda upp en bild annars. Klicka på infoga bild och lite längre ner så ser du något som heter "från arkivet" och där bredvid till höger så finns en liten knapp som heter "instagram NYTT". Klicka på den så kommer dina instagram videos och bilder upp i en lista :) Man kan endast välja bland de senaste 20 sakerna man laddat upp på instagram så vänta inte för länge med att ladda upp :D Kramar

URL: http://nattarosenqvist.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: