Happy as hell!


 
 
Det riktigt spritter i kroppen av glädje, känns absolut som allt går mot rätt håll :) Cassadors mat känns så rätt, kroppen börjar ta sig, ridningen blir bara bättre och bättre och det ger även resultat på tävling. Cassador har även blivit en mycket gladare häst, han va mer nöjd innan men så otroligt mer glad nu. Detta gör mitt liv lite lättare, jag känner mig pigg och glad, jobbet är super just nu.... Det enda som fattas är den där prinsen på två ben, den på fyra ben har jag redan ;) men han dyker väl upp en dag.
 
Idag kommer ni få svar på sista delen i frågestunden. Sen tänkte jag göra en liten punktlista, en mall som jag kan följa varje dag på vad som ska bloggas om. Ni kommer givetvis få vara med och påverka den om ni vill :) 
Nu ska jag somna om igen, vi hörs lite senare!!
 
 
 


Postat av: Erika Pettersson
2014-03-18 - 09:06:23

Härligt med sån glädje. :)

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/


Postat av: johanna
2014-03-18 - 13:12:28

åh vad härligt! :)

URL: http://tigermysig.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: