Lördag och tiden går fort :)


 
 
Kan inte fatta att denna lördag snart är slut, tiden har gått så himla fort!! Jag har träffat många gamla ansikten men även lärt känna nya människor. Jag har lärt mig att stå i kassan och ta betalt och haft flera nöjda kunder. Inte alls för att det var meningen men när man står i en monter som man representerar och håller i en tävling så ber kunder om hjälp och jag själv, tycker det är tråkigt att jag inte kan hjälpa dem. Så nu kan jag lite av varje och det är riktigt roligt!! Jag har haft väldigt många som besökt montern för att enbart tävla och det är många som blivit positivt överraskade att det just är ett kombinationsträns vi lottar ut. Men jag har även haft några som absolut inte gillar det, och då enbart för utseendet men ja, som allt annat. Smaken är som baken ;) 
 
 
 
Lätt den snyggaste montern, stilrent <3
 
 
 
 
 
 
Vi fick även fint besök av GP-ponny vinnaren Jolin Johansson, som tyvärr lyckades ramla av sin ponny Santiago under ärevarvet.
  
 
 
 
 
Snygg bullleverans till Equipes personal :)
 
 
 
 
 
 
Efter hela 14 år fick jag äntligen träffa denna goa kille, Timmie (höppeTimmie). Han är en stor dressyrbloggare och bloggar på dressyrkillen.se. Vi pratade en lång stund och till slut kände jag att vi va tvungen att avbryta men vi bestämde för en fika i morgon och ta igen mer. <3
 
 
 
 
 
Under tiden jag jobbade i montern fick jag se detta på instagram.
Lilla jag, en helt vanlig människa. Jag blir otroligt rörd och nästan lite generad men samtidigt väldigt stolt och glad <3 Tack fina ni för alla era varma ord på både blogg och instagram. 
 
 
 
 


Postat av: Amanda
2014-03-02 - 21:21:50

Det var verkligen en underbar helg :D

URL: http://amandadudas.blogg.se


Postat av: Matilda - Hästar & Foto
2014-03-02 - 23:56:57

Såg tyvärr inte dig i montern i lördags. Passerade den flera gånger när jag gick mellan arenan och mässan, men såg inte skymten av dig :( Hade varit kul att komma fram och sagt hej! :)

URL: http://www.mtphotography.blogg.se


Postat av: EquiAnna- Hästar, utrustning och allt möjligt
2014-03-05 - 11:42:41

Haha ja men då va det nog dig jag såg iaf;) Tänkte att du var blond ju, sen har jag nog ansiktsdyslexi med skulle jag tro haha, men vi lär ju ses på någon tävling sen iaf :)

URL: http://equianna.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: