Världens bästa Carro!!


 
 
 
Jag har varit lite dålig den senaste tiden på att läsa andras bloggar, men när man knappt hinner med sin egen så faller det väl sig naturligt. Jag tittade igenom Carolines blogg häromdagen, hon som har hand om Corvette, och hittade detta inlägg <3 Gå in och läs hela HÄR. Jag blev helt varm i kroppen och nästan lite generad.. jag tror ni alla redan märkt att jag inte är någon högfärdig person eller mallig. Kanske lite mallig över mina fina hästar men inte att vara eller försöka vara en överklass. Men detta måste jag bara dela med mig av, Carro skrev så otroligt fina ord om mig och det är inte varje dag man får läsa det, speciellt inte av en fantastisk tjej som man bara träffat två gånger.
 
 
"Hon är så jordnära, så förstående, peppande, förlåtande, hon är
bara världens bästa människa att låna häst av."
 
"Sedan tänker vi väldigt lika. Allt angående träning, tävling och mycket därtill. Och ja, det är så lätt helt enkelt, allt med henne är lätt. Hon ser på hästarna som en häst och som en kompis och inte som en tävlingsmaskin."
 
 
Finaste Caroline, dessa ord värmde verkligen i mitt hjärta, jag kunde verkligen inte hittat en bättre plats åt min lilla gråmule till trollunge. Som jag sagt, jag är inte det minsta orolig, skulle det hända något så gör det det, vad som än händer. Vi kan inte gå och vara oroliga över att saker och ting KAN ske, olyckan finns alltid där tyvärr och den kan vi inte styra över. Jag tror, som du skrev, att det blev lite lättare efter samtalet men igen, du kan inte göra mer rätt än vad du gör nu. Så fortsätt njut av alla dagar ni får vara tillsammans, DU är så värd henne vännen. Jag tror på ödet och det var verkligen meningen att hon skulle komma till dig. Ni är så otroligt fina tillsammans och jag kan se hur min lilla bebis njuter för varje sekund och varje tygeltag du ger <3 
 
 
Carro skrev även en sak till som ekar lite i mitt huvud och jag tänkte dela med mig lite av mina tankar kring det.."Hon ger sina hästar så mycket bra så ibland önskar jag nästan att jag var hon." Vem vill vara som mig!? Nu kanske Carro enbart menar hur och vad jag gör med mina hästar, men just dem orden trodde jag aldrig att jag skulle få läsa. Nog har jag ganska bra självförtroende men på grund av mycket som jag har fått vara med om i min uppväxt och även på äldre dagar så trodde jag aldrig att jag skulle få läsa dem orden, i vilken mening de än hamnar i. Tack fina vän för att min stjärna får utvecklas med en så fin människa som du Carro <3
 
 
Inte en enda gång har jag tvekat på om de skulle passat ihop, inte en gång har jag tvekat på att lämna iväg henne till Carro... inte en enda gång har jag tvekat på om Corvette har det bra. Missa inte Corvette och Carolines utveckling.... carolinebagfeldt.se
 
 
Just nu är Caroline och Corvette i Skyrup och trimmar,
spana in dessa läckra bilder <3
 
 
 
 
 
Så läckra ihop <3
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick även detta meddelande i tisdags av Carro,
delar med mig av det, stolt ägare <3
 
Hej Erica! Måste bara säga att Corvette sköter sig jättebra här nere, sover på nätterna och är lugn annars också. Stefan som jag tränar för totalt älskar henne och har försökt få mig att köpa henne och allt där till.. Haha. (Trots att jag förklarade att hon inte var till salu) Hon mår som sagt jättebra, dock var hon lite trött igår efter två pass. Så hon får lite extra skrittpauser emellanåt. Jag hoppas du har tid att komma ner på lördag och kolla, annars får du såklart se film på det så nu får du vara lite stolt, hon har fått beröm av många!
 
 
 
 
 
Lite andra bilder
 
 
 
 
Stort hopp, stort hjärta <3
 
 
 
 


Postat av: MalinKalin
2014-06-26 - 13:10:00

Vad kul att dom trivs så bra tillsammans :)

URL: http://malinkalin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: