I morgon får jag veta..


 
 
 
Pirr i magen, förväntansfull och så in i bombens nyfiken på svaret i morgon. Får jag byta semestervecka eller inte, om jag inte får det kommer jag rycka på axlarna och säg att det kommer fler tåg. MEN OM jag får det rätta svaret kommer jag få vara med om något väldigt lärorikt för både mig och Cassador. Även om det kanske börja vända nu så är låååångt ifrån nöjda. Jag måste lära mig rida honom mycket bättre på tävling, hur jag ska tänka och trimma honom. Även hitta mer styrka inne på banan, för det är där han är galen :) 
 
Så om ni är nyfikna på vad det blir eller inte så lovar jag berätta der i morgon. Nu ska jag krypa ner i sängen efter lite övertid på jobbet :) Sov gott mina fina läsare!!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: