Först jobba..


 
 
Idag är det tyvärr min jobbdag så det är bara gilla läget ;) Mina föräldrar har sovit hos mig och vi hade en mysig kväll med god mat, söt efterrätt och en mysig film. Tack bästa Lexi som kunde ta hand om Cassador åt mig idag, slapp att släpa mig upp från sängen innan jobbet. Nu blir det brunch så jag står mig länge, ialf till lunchen :) Ikväll blir det mer bloggning från träningslägret och bilder på anläggningen, glöm inte att kika in ikväll. Ha nu en mysig och trevlig söndag!!
 
 
 


Postat av: Escaping Reality - ett nytt liv
2014-06-22 - 11:05:10

Vilken söt buske, en sådan skulle man ha utanför huset!

URL: http://escapingreality.spotlife.se/


Postat av: Alida
2014-06-22 - 12:17:09

Åh vilket fint träd/buske.
Du verkar ha haft en härligt träningsläger :)

URL: http://peplis.blogg.se


Postat av: Mamsen
2014-06-23 - 12:33:36

Haha... jag får vänta år på innan våra buxbom blir så höga för tillklippt häst =))
Men vem vet en vacker dag kanske det står en buxhäst utanför knuten.....:))

Svar: Haha, men mamma, du är ju rädd för hästar :) Inte ska du skrämma dig själv varje gång du går runt knuten ;) hihi <3
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: