Blir så varm inombords 💕


 
 
Jag blir så otroligt glad över hur ni peppar mig och delar med er av era tankar och åsikter. Inte en dag har jag ångrat mig att jag strök mig från tävlingar som kanske hade bidragit till en start i Falsterbo, men ni och speciellt Silverbjälke, som har enormt mycket mer erfarenhet och rutin än vad jag har, skrev några otroligt peppande och väl valda ord. Det var nära till tårar 💕
 
 
 
jag kan även säga att jag är med mellan plats 22 och 35 (sist jag kollade) men inte ens tror jag kommer vara med, hästen ska behållas och behöver inte gå Falsterbo för att ha en salumerit till och jag tycker inte den är redo att pressas till top 10 och då sparar jag henne hellre. hon är bara 7 och har hela livet framför sig, dessutom är sommaren fullbokad med tävlingar och meetings så jag vet i tusan alltså, det är mer mingel, namn, status och mode än det är viktigt för hästens utveckling. Däremot åker jag ner en dag för att stötta en elev som tävlar sin första riktigt stora tävling på en häst hon köpte av mig och ta mig tusan vunnit allt på, det ska bli kul.
 
du gör rätt, ni är ett ganska nytt team och att bli bra och stabila handlar inte om stress. upp som en sol ner som en pannkaka heter det då, ditt mål står klart på sikt och jag kan ge mig tusan på att ni är ett formstabilare och tekniskt mer harmoniskt och välridet par nästa vår om du faktiskt skiter i Falsterbo och lägger energin på att utvecklas rätt, de som stressar till mål missar de avgörande grunderna i sin lära och därför försvinner de eller byter häst hela tiden. du har börjat senvåren och sommaren så rätt, svik inte dig själv och honom i det.
 
 
Cassador är bara 7 år och vi har många spännande år framför oss och jag vet att vi kan gå hur långt som helst, det är bara upp till mig och Cassador hur vi förbereder oss. Även viljan, viljan att klättra och ta oss dit viljan vill. Nu ska vi träna, trimma och njuta, för vi är faktiskt påväg till Skåne och 5 dagars träningsläger hos Henrik Ankarcrona när ni läser detta. JAG har med mig systemkameran och datorn, så jäkla blir det bloggning!! 💕 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: