Vinnare i equipe-tävlingen!


 
 
 
 
 
Tack ALLA för era fina önskningar och vi måste erkänna att det inte alls var lätt att välja ut bland alla era fina motiveringar. Tyvärr kan inte alla vinna men jag lovar er att vi kommer att ha fler liknande tävlingar då vi tycker det är jätteroligt att kunna ge er chansen att vinna fina produkter från equipe! 
 
Stort Grattis till....
 
 
Carl Eriksson
Jag skulle vilja vinna ett schabrak med luva, som är blått och har orange lant. Jag vill vinna schabraket för blå och orange är mina favoitfärger och jag älskar equipe.
 
Ylva Carlsson
Jag skulle vilja vinna ett BR36- träns, brunt storlek full.
Jag skulle verkligen vilja vinna det supersnygga tränset då det hade matchat min equipe-sadel men jag har haft det svårt ekonomiskt sedan en ridolycka hösten 2013 så just nu har jag inte råd att köpa det själv. Jag skulle bli jätteglad om jag vann det här så mina hästar hade synts på tävlingsbanan. Ni har väldigt bra produkter tycker jag. Kramar!
 
Lovisa Svensk
Förbygel, full, svart.
Jag vill ha den för att equipe är det bästa märket enligt mej. Jag har sadel, schabrak och stigläder från equipe och skulle behöva en ny förbygel till min häst. Equipe har också alltid trevligt personal och jätte bra service.
 
 
 
Vi kommer att skicka er vinst på posten, när ni sedan har fått hem det och provat så hoppas vi att det passar. Gör det inte det så ring Susanne på 0702 22 66 12 så löser vi det. Det vore även otroligt roligt om ni kunde skicka en bild på er fina häst tillsammans med vinsten :)
 
 
 
 


Postat av: Ia
2014-07-18 - 06:50:37

Glömde helt bort att lägga en önskning själv men det kvittar ju nu när Ylva blev en lycklig vinnare!!! =)

Postat av: Ylva Carlsson
2014-07-18 - 08:09:08

Shit vann jag?! :):)
Herregud vad roligt! Jag vinner aldrig tävlingar... sjukt glad nu!!!!!!!
Kram på dig Erica :)
/Ylva

URL: http://Ylva87.blogg.se


Postat av: Ylva Carlsson
2014-07-18 - 13:00:33

Shit vann jag?! :):)
Herregud vad roligt! Jag vinner aldrig tävlingar... sjukt glad nu!!!!!!!
Kram på dig Erica :)
/Ylva

URL: http://Ylva87.blogg.se


Postat av: Ylva Carlsson
2014-07-22 - 13:48:15

vem är IA? Någon jag känner? :)

Svar: Hihi, ingen aning :) svårt när de bara skriver 2 bokstäver ;)
Ica

URL: http://Ylva87.blogg.se


Postat av: Ylva Carlsson
2014-07-24 - 20:49:26

Hi hi sant ;)

URL: http://Ylva87.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: