Ops, somnade visst ;)


 
 
När jag kom hem från min bror efter 14-tiden tänkte jag sätta mig och blogga men all shopping, mat och promenader gjorde mig helt slut. Så jag somnade bredvid datorn och vaknade 3 timmar senare när telefonen ringde... Ops!!! ^^ Jag va nog lite trött, och sen kom en efter en hem och jag va tvungen att handla lite m.m. Så därav mitt dåliga bloggande, men jag hoppas kunna hinna starta datorn i morgon kväll medans jag packar och har mig inför Falsterbo :) 
 
Om det blir fint väder i morgon, då ska jag och Sandra skritta till en sjö och bada med hästarna. Weeii, aldrig badat med Cassador. Hoppas på värme och sol i detta tråkiga Sverige...  :)
 
 
 
Hade några presentkort på Lindex, fyndade och hittade guldkorn :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: