VARMT VÄLKOMMEN 2014!!!


 
 
 
Första dagen på det nya året, det står 2014 överallt nu. Gamla 2013 är enbart ett minne i ryggsäcken, nu ska nya minnen in från 2014. Det första jag gör den 1 Januari 2014 är att registrera min Årslicens, både för mig och Cassador. Jag har även tittat igenom alla tävlingarna som finns i närheten och även lite sugen på att ta mig till Skyrup men inget planerat. Alla tävlingarna som ni kan se har jag klippt ihop och kommer inte att åka på alla, några är till och med samma helg. Men för mig är det kanon att ha det lite uppspaltat så man kan ha lite koll.
 
 
Här kommer några av mina mål som jag kommer att träna mot 2014
 
  • Bli stark i löpningen
  • Träna styrka på gymmet
  • Cassador och jag ska träna för dressyrtränare
  • Cassador och jag ska hoppträna regelbundet för hopptränare
  • Vi ska känna oss säkra tillsammans i klasserna
  • Jag kommer att kvala Cassador till The tour of Amateurs
  • Kommer att rida Cassador barbacka för att stärka min sits och styrka
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: johanna
2014-01-01 - 17:11:48

alltså Cassador är så förbaskat söt!! är helt kär i honom!

URL: http://tigermysig.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: