Tack för alla kommentarer!!


 
 
 
Det öser in kommentarer och även besökare, det är verkligen så förbaskat roligt!!! Jag har massor att ge bloggen nu framöver. Jag kommer beta av alla era önskemål väldigt snart och redan några i helgen, jag kommer även att svara på läsares frågor, (har haft lite fullt upp)!! Jag kommer även att börja med tävlingar på bloggen, eftersom mitt samarbete med PerlStoft är ganska nytt har jag velat testa alla produkter då även PerlStoft är ett nytt företag. Jag är väldigt stolt, glad och nöjd med mitt samarbete med PerlStoft och jag lovar att ni kommer bli minst lika glada när ni får se vad det blir för tävling.
 

Vi hörs ikväll igen =)
 
 
 
 
Tack Lexi för alla fina bilder du tagit, gå gärna in och kolla Lexis blogg, KLICKA HÄR
 
 
 
 
 


Postat av: Rebecka Fredriksson
2014-01-10 - 17:13:16

Var det du som köpt en häst från Veldstar? :)

URL: http://rebeckabinkle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: