Sjukt trött idag...


 
 
Men jag blev glad och peppad när jag fick läsa era varma ord <3
 
 
Rebecka skriver..

Jag har samma problem som du hade! Nu blir jag ännu mer taggad av att förbättra när jag ser din förbättring. Bra kämpat. Du är så inspererande. Jag har percis börjat läsa din blogg och det första jag tänkte va faktiskt vilken bra och följsam sits hon har. Ochsrn skiver du detta inlägg. Lite roligt fatiskt.
 

Anna skriver..

Sjukt bra sits har du! Och jag tycker din sits påminner en del om Helena Lundbäcks, hon är nätt i sitsen som du. Väldigt mjuk i sitsen och allt ser så lätt ut, precis som när du rider! Kram <3
 
 
Julia skriver..

Jag tycker allt att du är riktigt duktig iaf :))
 
 
 
 
Längtar till sommaren...
 
 
 
Cassador fick ta det lite lugnt idag, han har inte varit på sitt vanliga humör några dagar men jag tror mycket har med vädret att göra. Idag va han mycket piggare och gladare. Han blev extra glad när vi gick mot lilla ridhuset och skulle lösgaloppa, han visste nog precis vad han skulle få göra. Han tog några små rådjurskutt idag, nästa gång jag lösgaloppa honom så lovar jag ta med systemkameran och fotografera så ska ni få se hur lätt han är på sina fötter. Han flyger rakt upp i lyften med alla fyra samtidigt, säkert 1 meter över marken och vänder 180 grader. Inte ens min lilla gummiboll har den gummin som Cassador har i kroppen =D
 
 
 
 
hehe, dock har han inga lugna hoppdagar ^^ på gott och ont..
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: