Min dröm inatt...


 
 
Inatt drömde jag om Cassador, jag drömde att de hittade massa sand i magen men att han mådde jättebra trots det. Hmm, så jag fick självklart lite noja över drömmen och hällde i massa loppfrö i hans mat. När jag va påväg hem sen tittade jag på mobilen och fann en bild på Instagram som min brors fru hade taggat mig i.
 
Mamma Karolina är hemma med en liten sjukling, Elvira 2,5 år. Elvira har bara träffat Cassador 2 gånger och har bara ridit på Corvette när de har besökt mig och hästarna. Men jag har visat henne massa bilder på både Corvette och Cassador när jag har varit hemma då de bor en bit ifrån mig. Visst är hon söte??! =)
 
 
 
 
 
 
 


Postat av: Linda
2014-01-29 - 16:45:59

fin!

URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: