Min blogg 2014, era önskemål :)


 
 
Jag har fått blandade önskemål och jag ska verkligen ta till mig allt och göra den bättre. En del tycker den är bra som den är, så det måste jag även lyfta fram så jag inte glömmer bort det jag nu byggt upp. Det är ju det som gjort att ni följer mig idag :)
 
 
  • Din blogg är super precis som den är! Du skriver bra, är personlig, delar med dig av både med- och motgångar (många lyfter ju bara fram det som är bra) och massor av bilder! I like!!! :)
  • Tycker bloggen är bra, önskar bara fler inlägg ibland.
  • Tycker din blogg är jätte bra :) Men det skulle vara kul me inläg som typ, dina tävlingsrutiner när du ska iväg och tävla/har tävlat. Kanske något åsikts inlägg :) Men den är jätte bra som den är!!
  • Jag är ju rätt ny på din blogg. Men jag älskar ridbilder, övningar som man har ridit och utvärderar, tävlingsresultat :)
  • Jag har inte läst din blogg så länge men jag skulle tycka att det var jätteroligt med lite ridtipps för nybörjare. Jag själv red väldigt mycket som liten mennu har jag inte ridit på 7-8 år och jag satte mig på en häst i sommras och det var bland det läskigaste jag gjort. FIck inte in rytmen alls, haha så jag gick av ganska snabbt igen ;)
  • Tips på ridövningar och sånt är ju alltid populärt lite som inlägget med klättring. Annars tycker jag du har fina bilder och så lägger du ju upp ridfilmer ibland och det gillar jag :) En bra och inspirerande blogg helt enkelt :D
  • Vore också roligt med lite längre träningsfilmer där du pratar om hur du tänkt lägga upp träningen för dagen, hur hästen känns osv osv, jag vill ha lite mer av DIG
    Alla dina foton och filmklipp som du lägger upp är jättefina men jag skulle önska mer.
    Du är en stor inspiration bara genom din kärlek till hästarna men jag tror du har mer att ge så du kan väl fundera på det och du är ju en god ryttare så du har inget att skämmas för.
    Risken finns ju så klart att några negativa kommentarer ramlar in, det får man nog ta om man har en blogg men jag är övertygad om att vi som gillar dig är fler och jag förväntar mig inga underverk, var bara dig själv, det räcker :)
    Ja, jag vet att Tyra har sina träningsfilmer men du kan väl göra din egen grej, jag skulle uppskatta det i alla fall.
    Du kan väl fundera på det i alla fall, snäääälla!!!
  • Det kanske är en idé till bloggen hur allt startade med varje häst, the whole story liksom. För oss som inte vet är det ju intressant. :)
 
 
 

Ett jättetack för dessa otroligt roliga önskemål. Det är verkligen roligt att ha något att jobba med nu under våren. Jag kommer beta av era önskemål bit för bit, sedan kommer jag även försöka införa lite mer ridfilmer, filmer på mig själv pratandes kanske, ridtips och massa mer. Jag brukar vara duktig på att lägga in tävlingsresultat och utvärdera allt från himmel och jord, så det ska jag fortsätta med :)
Bloggen firar 1 år i februari så jag har ju inte hållt på så länge men har verkligen kommit en bra bit, och mer ska in i bloggen =) Är det något mer ni kommer på nu i efterhand som ni önskar eller vill lägga till??
 
 
 
 
 
 


Postat av: Lina
2014-01-07 - 14:22:45

Tror vi kommer på fler förslag och frågor eftersom.
Fortsätt hålla bloggen levande och ödmjuk, vore jättetråkigt om den blir som Tyras.
Inget ont om henne som person för jag känner inte henne, hon är säkert en jättetrevlig tjej men hennes bloggar tilltalar inte mig.
Det spelar ingen roll för mig att hon har massor av fans, jag gillar inte stämningen.
Det är kul när du lyfter fram dina läsare och svarar på frågor, då är det roligt att läsa och komma med tips.
Ett inlägg kanske kunde handla om vad du vill med bloggen och hur känner du när dina fans eller kritiker (har dock inte sett några negativa kommentarer här, plockar du bort dom eller får du inga?) kommer med kritik eller goda råd.
Kan tänka mig att det kan vara både kul och tröttsamt oavsett hur väl en person bakom en dataskärm (som mig) vill.
Jag tror att nyckeln till en framgångsrik blogg är att "se" sina läsare och ge respons även om man inte håller med "goda råd" eller kritik.
Sen kan jag förstå om man plockar bort kommentarer som "Gu vad dålig du är" men hur ser du på övrig kritik om du skulle få det som tex "Jag tycker det var jättedåligt att du gjorde si eller så"

Haha, just det. Jag är ju skyldig till en känga som jag gav dig för ett tag sedan även om jag inte menade något illa och den kommentaren tog du i och för sig inte bort samt att du svarade så det var snyggt gjort ;)
Men annars då, har du fått någon taskig kommentar någon gång och plockat bort den eller kommer vi att kunna se det här? Var går gränsen i så fall?
Nu är det ju verkligen inte så att jag hoppas på att du ska få en massa dumma kommentarer men jag kan tänka mig att det alltid droppar in något på alla bloggar.
Nu har jag ju ingen blogg men tror att min gräns går vid personangrepp, övrig kritik kan jag nog ta och svara på men kritik ska alltid vara konstruktiv.
Jag försöker leva efter det själv och hoppas att jag lyckas

Tror att bloggen kommer att bli större och större så fortsätt som du gör att uppmärksamma dina läsare och svara på våra enkla små frågor :)

Postat av: johanna
2014-01-07 - 18:41:29

Jag gillar framförallt variationen i din blogg, det är inte bara hästliv. Det är lite "vanligt" liv också. Du bjuder på de bra och de dåliga stunderna, det känns som att du inte försöker försköna något utan skriver som det är.
hela känslan i bloggen är härlig! :)

URL: http://tigermysig.blogg.se


Postat av: Amanda
2014-01-07 - 19:40:30

Ska bli kul att se i framtiden :D

URL: http://amandadudas.blogg.se


Postat av: emelie
2014-01-08 - 12:44:18

Jag gillar din blogg precis som den är, Följer inte så många bloggar förutom "stor bloggarna" och mina kompisars, men har fastnat för din.
jag tycker du verkar va en härlig tjej med bra tankar kring hästar, Och att dina är superläckra skadar ju knappast!

URL: http://komkoma.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: