KAOS KAOS KAOS!!


 
 
Jag har verkligen alltid otur, helt sjukt verkligen!!! Igår kväll när jag skulle in i bilen, ville inte nyckeln öppna automatiskt. Jag gick då och hämtade min reservnyckel och tänkte att det va batteriet i den. Nej då funkade inte den heller. Försökte få in nyckeln i låset, nej det gick inte. Trodde då att låset bara frusit fast, men såg även att larmet inte blinkade =( FAN, tänkte jag!! Bilen skulle även in på service men tänkte att jag skulle köra in den själv, inte att de skulle behöva hämta den. Sen ringer Sandra att tandläkaren kommer i morgon och jag har ingen bil som funkar... PANIK!!!!
Om 45 minuter kommer en bilverkstad och hämtar min bil, jobbigt!! Sen får vi se vad som händer, kanske blir så dyr räkning att jag får dra in på all tävling detta år... suck, pust, suck, pust...jag tänker alltid det värsta!!
 
 
Cassador fick ialf gå en promenad med mig idag, han va lagom pigg och glad. Hittade även lite gott granris som han mumsade gott på under tiden vi gick tillbaka till stallet.
 
Håll nu tummar och tår att bilen repar sig snabbt och att jag får ledigt från jobbet i morgon då tandis kommer på eftermiddagen, den där stockholmstandis har dragit ut på att komma ner alldeles för länge.
 
 
 
 
 


Postat av: Allroundryttar'n - Anna & Polett
2014-01-13 - 14:53:49

Fan du har ju lika otur med bilen som jag har xD

URL: http://www.allroundryttarn.horseworld.se


Postat av: Lina
2014-01-13 - 17:34:20

Trist, tänk nu positivt, det kommer att gå bra och du kommer att tävla mycket detta år.
Jag håller tummarna
Kraaaaaamiiiizzz!!!

Postat av: Denise
2014-01-13 - 21:35:25

Vad tråkigt att bilen är trasig! Hoppas dom kan fixa det fort..

sv: ja här har det blåst och regnat hela vintern också och det är inte förrän nu vi har fått snö.. men hade gärna varit utan! ;/

URL: http://flingans.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: