Fina vän..


 
 

För mig har bloggen och denna värld fört med sig mer lycka än hat. Jag har funnit vänner för livet genom bloggen <3 Gick precis in för att besöka min bloggvän Sara och fann ett inlägg med mitt namn i. Coooolt!! Sara Ekman heter denna fantastiska tjej som jag funnit här, bland bloggarna, eller om det va hon som fann mig, hmm, nää jag tror det va jag. Äsch, spelar roll :) Sara bor i Kungsbacka och är minst lika hästtokig som jag. Förra året hade de en stor tävling i Kungsbacka som ligger 2 timmar med släp från mig, enkel väg. Då jag inte hade råd att stalla upp och fixa boende erbjöd sig Sara med både sovplats för mig och Cassador. Utan att vi ens hade träffats och vi bara kännt varandra ett litet tag. Det är för mig en sann vän och en underbar människa med stort <3 Tack Sara för att jag fått lära känna dig!! Om ni vill besöka Saras blogg går ni in H Ä R. Sara bloggar även för hippson.se :)
 
 
<3   <3   <3
 
 
 
 


Postat av: anna
2014-01-11 - 00:44:13

gu va fina hästar!!!! man blir ju sååå avundsjuk!! :)

URL: http://annawarkis.blogg.se


Postat av: Matilda
2014-01-12 - 00:01:22

Gud vad fint av henne!! :)

URL: http://matildasavelind.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: