Falsterbo va helt rätt :)


 
 
Ni va många som gissade rätt på Falsterbo, jag håller just nu på att maila med Boel som har hand om det. Jag är så peppad på att vara med i år, bästa veckan på hela förra året va den veckan. 25 grader och stekande sol, badade i havet och hade det HUR GÖTT SOM HELST!! Jag kan varmt rekomendera att jobba där ner hela veckan, vi fick riktigt god mat =P
 
 
Gå in och anmäl er här vettja, vore ju riktigt roligt om vi kunde ses och prata massa häst och TITTA på massa häst tillsammans :) Hör av er sen om ni ska ner <3
 
 
LÄNKEN HITTAR NI HÄR
 
 
 
 
 
 
 
Spännande och se vad vi får detta året, orange va sååå snyggt!!
 
 
 
 


Postat av: Michelle
2014-01-21 - 22:40:52

Ah det hade ju varit så kul! :-) Men är det inte läskigt att arbeta själv, eller var du där med någon annan samtidigt?
Kramis

URL: http://michellehall.blogg.se


Postat av: johanna
2014-01-22 - 18:39:56

åh jag har också anmält intresse för att vara funktionär nu! :D

URL: http://tigermysig.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: