Novabett :)


 
 
 
Idag skrittade jag ut en lång runda med Cassador, drog på honom dressyrsadeln och tjock filt. Skulle klättra lite med hela grustaget va fullt med grävskoparmaskiner och han va redan på tårna innan jag kom dit så när han ballade lite vände jag hem. Skönt och åka i dressyrsadeln men inte när han ska bralla ;-) Jag provade även ett nytt bett, ett Novabett och han kändes helt ok. Bilden är tagen dagen innan men hade samma träns fast brunt. Sedan gick jag in ridhuset och tog en galopp i varje varv, höll mig på en stor volt och det gick riktigt bra. I morgon blir det skritt ute och ett hårt dressyrpass!!
 
 
 


Postat av: Lina
2014-01-22 - 21:04:57

Det har hänt något konstigt med bloggen, det verkar som den blivit kapad av någon konstig reklam och text ligger överlappade på varann.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: