BLIR SÅ AAAARG!!!


 
 
Jaha, satt och skrev ihop ett megalångt inlägg om övningen vi hade i lördags, sen försvann det, jag kopierade ifall det skulle försvinna då man är van vid det ibland...men det gick inte att klistra in. Jag hade fixat bilder och allt men ni får ni helt enkelt vänta två dagar till innan ni får de då jag i morgon ska börja tidigare på jobbet. ARG SOM ETT BI och mina grannar fick nog höra ett och ett annat om de va hemma.....
 
 
Hatar datorer....
 
 
 
 
 
 


Postat av: emelie
2014-01-27 - 16:23:22

Men suck, hatar när det händer! Funkade det inte ens med snabbkommando?
Inlägget brukar ju sparas under tiden när man skriver annars för att det ska återställas automatiskt när sånt händer.

URL: http://komkoma.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: