Barbacka idag ;)


 
 
Liite sovmorgon tog jag, orkade inte gå upp när klockan ringde lite över 7...^^
Skulle cyklat men va lat och tog bilen till stallet. Väl framme började jag fixa i stallet, går runt och drömmer om mitt framtida stall... När jag mockade Cassadors box ville han inte äta så mycket mer av maten utan istället gosa med mig. Hela hans ansikte i mitt, myyspys, massa pussar och gosegos!! Idag tänkte jag han skulle få en återhämtningsdag, efter 3 dagar i ridhuset med att komma igång. Så det blev en lång skrittrunda barbacka på hacket. Jag skrittade han en stund på stora gräsplanen, böjde han lite i varje varv och han kändes så mjuk och fin. Perfekt dag, underbart väder och en ridtur med finaste finaste stjärnan!! Åååå va jag vill sätta igång han rejält nu, träna och tävla!!! Weeiii!!!! Men skynda långsamt är det bästa, nästa vecka ska jag ringa min hopptränare Amanda Ericsson och planera in våren. Första tävlingen kommer ialf att bli vecka 5 och vet ni vad?! Cassador har nu fyllt 7 år och får starta avd A, inga mer unghästklasser. Stooor pojke nu :D :D spännande!!!!
 
 
 


Postat av: Anna
2014-01-03 - 14:05:58

Mysigt:)

URL: http://stealinxx.blogg.se


Postat av: Elina
2014-01-03 - 20:32:15

Men åh så mysigt det ser ut! :) Barbackaturer är helt underbara!

URL: http://elinaf.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: