Snabbt, billigt och enkelt!


 
Jag skickade mina skär till klippmaskinen i torsdags eftermiddag och fick dem igår. Det kallar jag snabb affär :D Tror till och med att de är vassare än när jag köpte klippmaskinen ny. Så jag kan varmt rekommendera Lyckliga Fåret.
 
 
 
 
 
Det va nämligen lite brådis med nya skär då jag har fått i uppgift att klippa Hugos fina Sandy till GP-ponnys semifinal. Det kan ju hänga på min klippning ;-) Ska bli så spännande och håller alla tummar och tår till detta ekipage. Älskar verkligen denna ponny, från dag ett när jag såg den, Hugo va då bara medryttare på denna ridskolehäst. Jag minns att jag sa, "Du måste bara köpa den", familjen köpte den och nu har det kommit till semifinal i GP-Ponny. Så coolt!! 
 
 


Postat av: MartinaOlsson
2014-02-19 - 12:45:08

sv; härligt! samma här :)

URL: http://martinaolsson.myshowroom.se


Postat av: Thessan
2014-02-19 - 13:36:06

Hej, helt okej att länka inlägget om olyckan i helgen.kramar

URL: http://elgrande.horseworld.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: