NI är helt fantastiska!!


 
 
Bara på en dag har det trillat in flera underbara motiveringar till Icusens första bloggtävling. Jag är så glad att jag och PerlStoft valde detta upplägg. Denna bloggvärld behöver mer skryt om kärlek, fantastiska människor i sin omgivning än hat, lögner och mobbning. 
 
 
  
 
Älskar att ge mer än att få, att få ge bort kärlek till mina fantastiska hästar, läsare, andra bloggare, familjen, vänner, det ger mig livets goda njutning. <3
 
 
 
 
Jag har hela tiden visat med denna blogg att den är ärlig (visar alla mina sidor), mjuk, full med kärlek och icke provocerande. Jag valde detta upplägg för det är jag, jag ville inte vara som många andra (bloggare) och lite på grund av omgivningen i min uppväxt. Skapa rubriker om den/det, tycka och tänka om något som någon sagt, bilder som tagits, gör si eller så annars... m.m. Nu kommer jag däremot till era frågor ni ställer till mig.. jag får mer och mer frågor om att jag ska tycka till om något. Idag dök det upp en, angående Tyras inlägg. En del av mig vill svara medans den andra delen bara vill kasta alla provocerande bloggar i väggen!! Jag får nog sova lite på saken... ska jag sova, älskar er alla stalkers, ni ÄR fantastiska <3
 
Ps: Jag är så nervös inför i morgon, om det sker och vad som kommer ske. Inte "vågat" berätta då jag är rädd att det inte blir av igen men tänk nu om... Håll utkik på instagram (Icusen). Händer det något dyker det först upp där <3 Snälla ge mig lite tur nu!! <3 Nästan så man skulle åka iväg och köpa lite extra tummar att hålla i morgon.... (fy så hemskt men ni ska bara veta hur stort detta är om....om....om....ååå....tänk om)
 


Postat av: Mamsen
2014-02-11 - 09:58:21

Här hemma håller vi alla tummar =))
Kramis och Lycka till!

Postat av: Ryttarlivet.com
2014-02-11 - 19:27:08

Din blogg är verkligen seriös och trevlig! Fortsätt som du gör! Orkar inte med att läsa en massa skitsnack, usch. Men nuuuu får du ta och berätta! Är så nyfiken på ditt nya samarbete!

URL: http://ryttarlivet.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: