Kan någon stanna klockan?? ^^


 
 
 
Hoppningen idag gick, trots att min häst va mer eller mindre galen, riktigt bra. Jag är helnöjd men hinner tyvärr inte ladda upp film idag och skriva om det. Jag måste duscha, sova några minuter innan det är dags för jobb.... men jag bjuder på några bilder och en en gång, följer ni mig på Instagram (Icusen) har jag lagt några små snuttar från idag =D =D
 
 
 
 


Postat av: Michelle
2014-02-21 - 07:22:50

Vad jag vet så har jag inget för mig!
Rullar ni mot Åstorp?! :D
Kraaam

URL: http://michellehall.blogg.se


Postat av: Erika Pettersson
2014-02-21 - 09:11:19

Sv.
hur kommer de sig att du ska ut med din på foder då? :)
Har du en eller två? :)

Hoppas det går bra för oss båda.

URL: http://erikapettersson.webblogg.se/


Postat av: Lina
2014-02-21 - 11:10:25

Vad söta ni är, han ser ut som en liten räka över hindren, hur högt hoppade ni och hur hög är Cassador?
Vet att du nämnt det tidigare men jag har glömt :)

Svar: Ska svar på det i bloggen med, men han är ca 1.68 med skor, 1.65 när han kom för 2 år sedan. Högt?! vet inte, runt 1.40 kanske ^^
Ica

Postat av: Lina
2014-02-21 - 11:46:53

Vad tycker du om detta?

http://www.tidningenridsport.se/Nyheter/Sverige/2014/2/Polisanmaler-skitsnack-i-stallet/

Kanske inget du vill ta upp men jag tycker det är intressant då det förekommer alldeles för mycket skitsnack och mobbing i ridsportvärlden.
Är inte insatt i detta fallet men tycker det är bra att personen i detta fallet har satt ner foten och gjort en anmälan, trakasserier är ju trots allt olagligt.

Svar: Ska kika på det och göra ett inlägg i helgen <3 Du är bara för goe Lina
Ica


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: