Helgen börjar närma sig...


 
 
Tjiiiing!! Jag är på riktigt bra humör, lite trött men hungrig så sitter och äter en macka och dricker mjölk innan sängen. Vet att man inte ska äta innan man går och lägger sig men den mackan har min kropp bränt upp innan den hinner fastna (mmm, jordnötssmör;)
 
Fullt ös idag ja, hann till och med tvätta och skriva klart frågorna till tävlingen och fixa med lite annat. Skickade även iväg frågorna till Susanne för ett godkännande, känns så konstigt att hon ger mig så fria tyglar men samtidigt skit coolt och roligt! 
 
Hoppas ni kommer förbi Equipe under GHS och deltar i vår tävling där du kan vinna ett kombinationsträns (micklem), värde 2395:-.
 
 
 
 
Nej nu måste jag sova, får jag ledigt på fredag åker jag tåg tidigt på fredag morgon så jag är där innan mässan öppnar :D Så skönt att slippa köra bil!! Men måste då hinna packa allt i morgon...+att jag har stallet på morgonen, bokat in dressyrträning OCH frissan innan 10. Hujedamej...!!
Cassador har jag redan fixat med så han blir omhändertagen hela helgen. 
 
Vi hörs när jag sitter på Salong Update, spännande!!!! :D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: