Bara några dagar kvar..


 
 
Idag har jag pratat med Carro som jag ska sova hos när jag är i Göteborg. Tur man känner någon som bor där, hotel är ju inget roligt att bo på själv. Jag kommer åka tåg dit på fredag någon gång, vet fortfarande inte om jag får ledigt men det blir antingen på förmiddagen eller eftermiddagen.
 
Jag va hemma hos Equipefamiljen Ankarcrona idag, pratade lite om helgen och fick med mig det ni ser på bild nedan. Eftersom jag är så himla grön på alla plan så känns det verkligen konstigt att se sig själv med Cassador på ett A5 flygblad. Ni som vill kommer att kunna få en, som ett litet minne. Men jag är ju helt säker på att det kommer bli en hel del över ;)
 
 
 
 
Cassador fick vila helt idag, igår fick han två promenader men idag får han stå helt rakt upp och ner och bara äta massa mat och njuta av solen. Han såg riktigt nöjd ut idag och fick massa pussar. Han hade ätit ganska bra, ätit upp allt i krubban och det är bland det viktigaste då han gärna kastar ut det. I morgon blir det skogsridning och på torsdag dressyrpass. Han kommer att få vila helt från hoppningen denna vecka och jobba på dressyren och att äta istället ;)
 
Nu har jag även lämnat in cykeln på lagning, inte haft tid tidigare även om jag inte behöver gå så långt, men ska bli skönt att kunna cykla till stallet i morgon i det härliga vädret. Solen lyser härligt i halmstad och jag hoppas den lyser på er med :)
 
 
Ha det underbart <3
 
 
 
 
 


Postat av: Matilda
2014-02-25 - 12:24:06

Skönaste som finns att bo på hotell själv ju!! :D <3

URL: http://www.showjumper.se


Postat av: Carolin
2014-02-25 - 14:14:07

Ska bli jättekul! Saknar alla er där hemma för mycket!

URL: http://carrolite.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: